Tilaus ja Toimitusehdot

Tilausehdot

Kaikki tilaukset, jotka tehdään Tähtipyörä.fi:n (0647042-5) nettikaupassa ovat sitovia. Jos olet tehnyt tilauksen, jota kadut, sinun on välittömästi otettava meihin yhteyttä. Voimme perua tilauksen niin kauan, kun se ei ole lähetetty. Sinun täytyy olla täysi-ikäinen tilataksesi tuotteita Tähtipyörä.fi:n nettikaupasta. 

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Toimitusaika

Tilauksen ja maksun saatuamme toimitamme tavarat muutamassa päivässä. Mikäli tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä.

Toimitusehdot

Tilaukseen lisätään toimituskulut tuotteiden laadusta, painosta, toimitustavasta ja – paikasta riippuen (kuljetushinnaston mukaisesti). Olemme yhteistyössä Posti ja DB Schenker kanssa, jotka toimittavat lähetyksemme.

Pakettitoimitukset (renkaat, varaosat, tarvikkeet): Noutopistepaketti (ei koske polkupyöriä) pääsääntöisesti lähimpään R-Kioskiin tai K-Marketiin.

Kotiinkuljetus: Polkupyörät toimitetaan kotiinkuljetuksena. Ennen toimitusta tarkastamme pyörän kaikki toiminnot, säädämme jarrut ja vaihteet. Pyörät toimitetaan mahdollisimman kasattuna. Riippuen pyörän koosta, tarvittaessa ohjaustanko löysätään, sekä polkimia tai renkaita irrotetaan.

Nouto myymälästä: 0 € toimituskulu. Voit noutaa tilauksesi Vaasan noutopiste (Oy Studio Fotocenter Ab, Kauppakeskus Rewell 108, Ylätori, 65100 Vaasa)

Tilauksia lähetetään arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. myynti@tahtipyora.fi kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan.

Hintaehdot

Hinnat ovat Euroissa ja sisältävät arvonlisäveron, tällä hetkellä 24%. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin vaihtuneen arvonlisäveron takia ja epätavallisten hintamuutosten tapahtuessa. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan. Jos olet ostanut tuotteen väärään hintaan ilmoitta siitä meille ja saat rahasi takaisin. Tilaukseen lisätään toimituskulut tuotteiden laadusta, painosta, toimitustavasta ja – paikasta riippuen. Tilauksen lopullinen hinta näkyy tilauksessa, muita kustannuksia ei tule.

Maksaminen

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme maksutavoiksi laskun sekä erä-, kortti- ja suoramaksun. Tämä maksuratkaisu on nimeltään Klarna Checkout.

Klarna Checkout

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. 

Luotonantaja Klarna Tilissä on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431). Jos sinulla on tiliin liittyvää kysyttävää voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelu@klarna.fi tai soittamalla numeroon 09- 42599771. Lisätietoa Klarnasta lötyy täältä ja tästä Klarnan asiakaspalveluun.

Yleiset ehdot löydät täältä. Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

Palautusehdot

Sinulla on 2 viikon (14 päivää) avoin osto tuotteillesi, sillä ehdolla, että tuotteet ovat virheettömiä. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Älä teippaa tai liimaa mitään tuotteen alkuperäispakkaukseen. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Palauttaminen tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Palauttaaksenne tuotteet ei riitä, että jättää hakemasta tilausta tai vain palauttaa tuotteen, asiakkaan täytyy kirjaimellisesti (s-posti) tai puhelimitse ilmoittaa palautuksesta. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palauttaessanne tuotteita muistakaa ilmoittaa yhteystietonne sekä tilinumeronne palautusmaksua varten.

Takuu, tuki ja virhevastuu

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Olet velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuuaika on määritelty tuotetiedoissa.

Takuukorjaus tehdään aina valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. Ohjaamme sinut ottamaan yhteyttä suoraan lähimpään Tähtipyörä myymälään, koska tämä nopeuttaa huoltoa ja on näin ollen sinun etusi mukaista.

Huoltoaika-arvio on noin 5-15 arkipäivää. Osa Tähtipyörä Oy:ssä myytävistä tuotteista joudutaan toimittamaan ulkomaille huoltoon, koska Suomessa ei ole valmistajan valtuuttamaa huoltoa. Tällöin arvioitu huoltoaika-arvio on noin 10-20 arkipäivää.

Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan sinulta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Tähtipyörä Oy ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja Tähtipyörä Oy:lle aiheutuneet kustannukset.

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. 

Palautusosoite

Tähtipyörä

MATKAHUOLTO

Ratakatu 17

65100 Vaasa

S-posti: myynti@polkupyora.fi